loading...
در مورد تعمیرات لوازم خانگی
maryam-alipor بازدید : 49 پنجشنبه 16 آبان 1398 نظرات (0)

گاهی اوقات با وجود رعایت تمامی نکات در رابطه با حفظ و نگهداری تلویزیون ال جی، پنل دستگاه شما -به سبب بروز حوادث پیش بینی نشده، نظیر اختلال و نوسان در جریان برق مصرفی و یا حوادث عادی، نیازمند سرویس و تعمیر می‌شود. در اینصورت بهترین گزینه برای انجام این کار، مراجعه به مراکز و نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون ال جی و استفاده از سرویس هایی است که جهت سرویس تلویزیون ال جی توسط کادر مجرب موجود در این مراکز عرضه می‌گردد.

اگر شما نیز یکی از کاربران تلویزیون ال جیLG هستید و در حال حاضر پنل دستگاه شما دچار نقص و اختلال شده، می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر پنل تلویزیون ال جیLG از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند شوید. تمامی اقداماتی که جهت تعمیر پنل تلویزیون ال جی در این مرکز انجام می پذیرد، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی ال جی LG و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم می باشد.

تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی

تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی است که توسط تیمی از ماهرترین کادر این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود. تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی معمولاً گزینه انتخابی آندسته از افرادی است که سطح بالای آسیب ایجاد شده، امکان تعمیر پنل تلویزیون ال جی شان را منتفی می سازد.

در مواردی نیز دارنده دستگاه متوجه می شود که هزینه تعمیر پنل معیوب، چیزی برابر با هزینه خرید یک پنل جدید است، لذا تصمیم به تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی می گیرد. به طور کلی خوب است بدانید در صورت شکستگی پنل تلویزیون ال جی و البته سایر تلویزیون ها، امکان تعمیر وجود ندارد و تنها گزینه پیش رو، تعویض پنل شکسته می باشد.

می توان گفت تعمیر پنل شکسته تلویزیون از خطوط قرمز حوزه تعمیرات تلویزیون lg است. چرا که هم هزینه بالایی می خواهد و هم قطعات جایگزین این دستگاه غالباً در دسترس نیست و از سوی شرکت های سازنده ارائه نشده است.

 

برخی از اختلالات تلویزیون ال جی که در این مرکز رفع می‌گردند:

دیر روشن شدن تلویزیون ال جی:

بروز این مشکل بیشتر به دلیل وجود مشکلاتی در برد تغذیه است. اکثر قریب به اتفاقِ تعمیراتِ این پارت، رضایت‌بخش و منجر به بازگشت تلویزیون به وضعیت اولیه می‌شود.

آسیب مانیتور تلویزیون ال جی

تنها راه‌حل موجود برای مواقع آسیب مانیتور تلویزیون ال جی (ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی) به دلیل برخورد با یک شی تیز، تعویض مانیتور با یک مانیتور جدید و اورجینال است.

خرابی ورودی‌های تلویزیون ال جی:

این عیب مربوط به برد مین تلویزیون ال‌ای‌دی ال جی است که گاهی به سبب خرابی دستگاه ورودی‌ای است که به تلویزیون ال جی متصل شده است.

خیس شدن پنل:

در صورت خیس شدن تلویزیون می‌بایست بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و از روشن کردن مجدد آن امنتاع کنیم. در صورتی که تلویزیون ال جی در زمان خیس شدن خاموش است ان‌را به همان حالت رها کرده و به هیچ عنوان روشن نکنیم زیرا پنل های ال سی دی و ال ای دی به شدت در مقابل رطوبت آسیب پذیر می باشند.

پرش تصویر یا وجود خط‌های رنگی ثابت:

پرش تصویر و جابجایی‌های ناگهانی آن بر روی مانیتور، به دلیل بروز مشکلاتی است که در پنل صورت گرفته‌اند که در اینصورت پنل می‌بایست تعویض شود.

وجود لکه‌های سیاه بر روی تصویر:

این مشکل احتمالاً مربوط به بک‌لایت تلویزیون است. جهت اطمینان می‌بایست دستگاه توسط کادر تعمیر پنل تلویزیون ال جی بررسی گردد.

خاموشی تلویزیون:

وجود چنین مشکلی در دستگاه بیشتر مربوط به برد پاور تلویزیون و خرابی آی‌سی‌های سازنده ولتاژ برد پاور است. جهت تعمیر پنل تلویزیون ال جی که دچار چنین اختلالی شده است، می‌بایست قطعات فرسوده‌ای که سبب خرابی شده‌اند را تعویض کرد. در صورت سالم بودن برد پاور، این احتمال می‌رود که خرابی از برد مین تلویزیون باشد که به علت نوسان برق پیش آمده است. خرابی دستگاه های دیگر مانند ریسور نیز باعث سوختگی برد مین می شود که دراینصورت می‌بایست حتماً دستگاهای دیگر برای جلوگیری از خرابی مجدد چک شوند.

کم‌نور شدن ال سی دی:

بروز این اختلال مربوط به بک‌لایت و یا برد اینورتر دستگاه است. جهت انجام تعمیرات در این بخش حضور تکنسین های تعمیر پنل تلویزیون ال جی ضروری است.

روشن شدن گاه و بیگاه تلویزیون :

بروز این اختلال و روشن ماندن نقطه پاور ممکن است مربوط به بخش بُرد پاور یا بُرد مین تلویزیون ال سی دی ال جی ‌باشد که امکان تعمیر هر دو آن‌ها وجود دارد. مشکلات این دو بخش با تعویض قطعات نیمه‌هادی نیم‌سوز شده برطرف می‌گردد.

وجود خطوط عمودی یا افقی:

بروز چنین اختلالاتی روی صفحه مانیتور تلویزیون ال جی به دلیل مشکلاتی است که در بخش پنل ایجاد گشته است. به منظور حصول اطمینان از این وضعیت، بررسی‌های بیشتر توسط کادر تعمیر پنل تلویزیون ال جی ضرورت دارد. در صورتی که خرابی پنل تأیید شود، پنل با جایگزین اورجینال تعویض خواهد شد.

 

منبع: تعمیر پنل تلویزیون ال جی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 757
  • بازدید کلی : 5,995